XNA ile geliştirdiğiniz oyunlar varsayılan olarak 800 x 600 boyutlarında bir pencerede oynatılır.
Eğer siz bu pencereyi boyutlandırmak ve hatta Tam Ekran seçeneği eklemek isterseniz yapmanız gereken, oyun sınıfınızın constructor‘ına aşağıdaki kodları eklemektir;
graphics.PreferredBackBufferWidth = 1024; /// Oyun penceresinin genişliği graphics.PreferredBackBufferHeight = 768; /// Oyun penceresinin yüksekliği graphics.IsFullScreen = true; /// Oyun pencerede mi oynatılacak, yoksa tam ekran mı olacak</pre>
Bu kodları XNA - Oyun Temelleri yazımda yaptığımız oyuna uygularsak;
public GameLoop() { this.Window.Title = "XNA - Oyun Temelleri"; graphics = new GraphicsDeviceManager(this); graphics.PreferredBackBufferWidth = 1024; graphics.PreferredBackBufferHeight = 768; graphics.IsFullScreen = true; Content.RootDirectory = "Content"; }
Senior Software Engineer, @Microsoft
Ada ve Ege'nin babası ;)
Makale Adedi: 484